Тема уроку : Виконання технічного обслуговування та ремонту ходової частини і органів керування
«Ремонт
заднього моста»
№ |
Назва операції |
Порядок
виконання операції |
Обладнання робочого місця |
1. |
Дефектування
деталей моста |
Чашки
коробки диференціала при наявності на них тріщин бракують. До основних несправностей, які
відновлюються, відносяться: задири, риски або нерівномірне
спрацювання торця під шайбу шестірні півосі і сферичної поверхні під шайби;
спрацювання отворів під шайбу шестірні півосі, під стяжні болти і під шипи
хрестовини, а також шийки під роликовий підшипник |
Вимірювальний інструмент, візуально |
|
Відновлення деталей
моста |
При задирах, рисках або
спрацюванні торця під шайбу шестірні півосі і сферичної поверхні під шайби
ці поверхні обробляють під ремонтні розміри, компенсуючи зміну розмірів при
складанні шайбами. Розточування сферичної поверхні проводять фасонним різцем
при встановленні чашки в пристрої токарного верстата по планшайбі 1, У
посадочний отвір кільця 2 пристрою чашку 5 встановлюють по шийці під
роликовий підшипник. Палець 6 при цьому повинен ввійти в один із отворів під
стяжні болти чашки коробки диференціала. Під болт 4 підкладають шайбу 3 і
закріплюють чашку
|
Токарний верстат 1К62М, пристрій для розточування сферичної поверхні чашки, набір інструменту слюсарний, шайби |
3. |
Відновлення отворів |
При спрацюванні отворів під стяжні болти і під шипи
хрестовини свердлять нові отвори і розміщують їх поміж старими отворами.
Потім отвори під болти зенкують з двох боків, а отвори під шипи хрестовини
розвертають до розміру по робочому кресленню. Спрацювання шийки під
роликовий підшипник усувають
залізненням, хромуванням,
вібродуговим наплавленням або роздаванням з наступним шліфуванням шийки до
розміру по робочому кресленню |
Дриль, набір інструмента, верстат шліфувальний, пристрій
для хромування |
Немає коментарів:
Дописати коментар