Урок №35
Тема Підготовка силосозбирального комбайну до роботи, основні регулювання
Комбайн працює у такий спосіб. Мотовило 1 під час руху машини нахиляє стебла до різального апарата 13. Зрізані стебла спрямовуються на конвеєр 12 платформи 4 жатки, який переміщує їх до живильного апарата. Бітерний барабан 9 і живильний валець 8 стискають шар стебел і спрямовують їх до подрібнювального апарата, в якому барабан 6 перерізує масу на елементи певної довжини. Подрібнена маса відводиться конвеєром 10 і вивантажується в транспортні засоби, що рухаються поряд з комбайном.
Рис. 26.1 Силосозбиральний комбайн КСС-2,6А:
1 – мотовило; 2 – пальцьовий подільник; 3 – важелі; 4 — платформа; 5 – силосопровід; 6 – подрібнювальний барабан; 7 — протирізальний брус; 8 – живильний валець; 9 — бітерний барабан; 10 — вивантажувальний конвеєр; 11 – причіпна сниця; 12 — конвеєр жатки; 13 — різальний апарат
Технологічні регулювання. Діаметр мотовила можна змінювати в межах 1800...2800 мм переміщенням променів по напрямних. Передбачене регулювання частоти його обертання зміною передаточного числа (змінними зірочками). Висоту зрізу стебел установлюють переміщенням копіювального башмака. Переміщенням подрібнювального барабана з підшипниками по рамі регулюють зазор між ножами барабана та протирізальною пластиною в межах 3...8 мм.
Регулюють зазори між клапанами і коромислами газорозподільного механізму двигуна, електродами свічки, контактами переривника магнето; натяг пасів і ланцюгових передач, похилого конвейєра, механізм зрівноваження корпуса жатки, запобіжні муфти, гідроавтоматичну систему закриття копнувача, дію системи гальмування і зчеплення молотарки та ходової частини, зчеплення механізму передачі пускового двигуна, механізму переключення передач, механізму керування.
Дозаправляють картери пускового двигуна, паливного насоса, редуктора барабана молотарки, моста ведучих коліс і бортових редукторів, основну гідросистему, гідросистему зчеплення і гальмо, баки основного і пускового двигунів, акумуляторні батареї, радіатор двигуна. Заміняють масло в картері основного двигуна. Змащують підшипник хрестовини нижнього шківа варіатора, поводок і ролик мотовила, підшипник муфти вивантажувального гвинтового конвейєра, маточини середніх дисків варіаторів ходової частини і вентилятора, відтискний підшипник зчеплення ходової частини, шарнір кронштейна натяжного шківа пасів привода молотарки.
Немає коментарів:
Дописати коментар