95тр. сг/м Урок № 36


Урок № 36 Тема    Підготовка силосозбирального комбайна до роботи 

прочитати-законспектувати 
КСКУ-6 "Херсонец-200". Розконсервовують двигун згідно з інструкцією по експлуатації і заливають у радіатор воду, а в баки — паливо. Перевіряють і в разі необхідності доливають масло у бак гідросистеми керування, наявність мастила у складових частинах ходової частини, комплектність і надійність зовнішніх кріплень дисків ведучих і ведених коліс, регулюють тиск повітря в шинах. Встановлюють важіль діапазонів швидкостей і педалі керування гідроприводом моста ведучих коліс у нейтральне положення, а важіль зчеплення двигуна в положення "Виключено". Пускають двигун і нагрівають його спочатку при малій, а потім середній і повній частоті обертання. Перевіряють роботу приладів електрообладнання, гідропривода моста ходових коліс на всіх діапазонах, роботу гальм комбайна при їзді на рівній дорозі.
Начіплюють жатку на шасі комбайна. Для цього встановлюють її на рівному майданчику і переводять опорні стояки в робоче положення. Похилу камеру комбайна спускають у нижнє положення за допомогою ручки піднімання і опускання жатки. Підводять комбайн до жатки так, щоб похила камера знаходилась між гаками жатки, а кінці вала похилої камери, що виступають, одночасно впирались у них. Піднімають похилу камеру ручкою, поки кінці її вала увійдуть у зачеплення з гаками, потім жатку піднімають на 30...50 мм. Впевнюються у тому, що обидва гаки повністю увійшли у зачеплення і фіксують гайками на тягах гаку нижніх зачепів похилої камери. Після цього встановлюють приводні ланцюги, регулюють їх натяг і з'єднують тросом механізму керування упорами. Жатку фіксують у транспортному положенні упорами, якими керують рукояткою, розміщеною з лівого боку жатки на кожусі гвинтового конвейєра качанів. Під час транспортування через перешкоди і похили переїжджають тільки на першому діапазоні швидкостей і при малій частоті обертання вала двигуна. На крутому спуску гальмують комбайн двигуном і за допомогою гідропривода моста ведучих коліс. Під час зупинки на спуску гальмують комбайн стоянковим гальмом. Швидкість комбайна не більша 10 км/год, а на поворотах та спусках—3... 4 км/год. При їзді на дорогах загального користування включають габаритні ліхтарі.
При підготовці комбайна до обкатки перевіряють кріплення корпусів підшипників і деталей на валах з великою частотою обертання (подрібнювач, ротор різального апарата, вентилятори, роздавальний і проміжний вали, натяг приводних пасів і ланцюгів робочих органів, з'єднання рукавів, трубок гідравлічної системи, перевіряють, чи не зачіпає ніж подрібнювача за стінки кожуха або протирізальної пластини, а також роботу муфти вільного ходу, встановлення захисної огорожі. В разі необхідності заправляють комбайн паливом і мастилами відповідно до таблиці і .карти мащення.
Обкатка комбайна на. холостому ходу. Виключають зчеплення двигуна. Перевіряють знаходження важеля переключення діапазонів швидкостей і педалі керування гідроприводом моста ведучих коліс у нейтральному положенні. Пускають двигун. На мінімальній частоті обертання включають зчеплення двигуна і на слух переконуються у справній роботі механізмів комбайна. Поступово збільшують частоту обертання, доводячи її до нормальної.
Перевіряють роботу гідросистеми, почергово включаючи гідроциліндри та гідромотори, електрообладнання і сигналізацію, герметичність маслопроводів та гідрообладнання, гальма. Через кожні 20 хв роботи виключають зчеплення двигуна і перевіряють нагрівання підшипників, оглядають ланцюгові та пасові передачі. Включають гідропривод моста ведучих коліс і обкатують комбайн на всіх діапазонах швидкостей з включеними робочими органами, періодично перевіряючи роботу гідросистеми, електрообладнання, сигналізацію та автомати водіння (при їзді).
Для перевірки автомата водіння прив'язують до копірів шнури і, знаходячись з боку від комбайна, повертають за шнури копіри. Тривалість обкатки без навантаження на місці — 3 год, а під час їзди — Г год.
Обкатка комбайна під навантаженням. На початку експлуатації комбайн обкатують протягом 30 год на швидкостях, що на 20...25 % нижчі, наведених у таблиці 2. При цьому двигун навантажують не більше як на 75 % номінальної потужності.
Після обкатки комбайна перевіряють зовнішнє кріплення складових частин і деталей, правильність регулювання агрегатів і роботу електрообладнання. Заміняють масло у всіх редукторах і закритих зубчастих передачах.
ЩТО. Перевіряють зовнішнім оглядом технічний стан комбайна. Очищають робочі органи від бруду і рослинності. Усувають підтікання масла, палива, охолодної рідини. Перевіряють рівень масла у картерах і масляних баках гідросистеми, охолодної рідини в радіаторі і в разі необхідності доливають. Пускають двигун і перевіряють роботу механізмів на холостому ходу.

ТО-1. Виконують ІЦТО і додатково перевіряють зовнішнім оглядом стан і надійність різьбових кріплень на всіх складових частинах комбайна, звернувши особливу увагу на кріплення ножів подрібнювача і різального апарата, скребків і планок конвейєрів, в разі необхідності підтягують їх. Регулюють натяг приводних ланцюгів і пасів, ланцюгів-русел і ланцюгів із скребками та планками конвейєрів. Перевіряють тиск повітря у шинах і доводять до норми. Доливають масло в корпуси редукторів і закриті зубчасті передачі та масляні баки. Перевіряють зазори між датчиками УСАК-1381 і шунтами, що контролюють робочі органи комбайна. Загострюють ножі різального апарата і подрібнювача. Перевіряють щільність прилягання вальців і качаноочисника. Якщо зазори збільшені, замінюють гумові втулки. Перевіряють зазори між торцем верхнього вушка поворотного кулака і торцем отвору у кронштейні балки ведених коліс, в разі необхідності регулюють його. Перевіряють рівень електроліту в акумуляторній батареї і доводять його до норми, доливаючи дистильовану воду. Очищають окислені клеми і наконечники проводів, змащують неконтактні частини мастилом, прочищають вентиляційні отвори в пробках батареї. Виконують ТО-1 двигуна згідно з інструкцією по технічному обслуговуванню двигуна. Змащують комбайн, керуючись таблицею і картою мащення. Пускають двигун і перевіряють роботу механізмів комбайна на холостому ходу.
ТО-2. Виконують ТО-1 і додатково перевіряють стан електромережі, генератора, стартера та контактів його включання, в разі необхідності усувають несправності. Визначають ступінь розрядженості акумулятора, підзаряджають його або замінюють зарядженим. Виконують ТО-2 двигуна згідно з інструкцією по технічному обслуговуванню двигуна. Змащують комбайн відповідно до таблиці і карти мащення. Пускають двигун і перевіряють роботу механізмів комбайна на холостому ходу.
Після перших 60 год роботи (включаючи обкатку комбайна) замінюють масло в мості ведучих коліс.
Технічне обслуговування гичкозбиральної машини БМ-6А. Перевіряють комплектність і надійність зовнішніх кріплень. Підтягують різьбові з'єднання і- доукомплектовують машину. Регулюють тиск повітря у шинах ходових коліс, наявність мастила у їх підшипниках, при необхідності доводять його до норми. Переводять у транспортне положення гичкозрізувальний апарат, вивантажувальний елеватор гички, очисник головок коренеплодів і фіксують їх механічним фіксатором. Під час транспортування на поворотах і в місцях з уклоном понад 10° швидкість машини не повинна перевищувати 3...4 км/год.
Технічне обслуговування при обкатці. Перед обкаткою машину очищають від пилу і бруду, а також консерваційних мастил. Встановлюють складові частини машини, зняті під. час транспортування, перевіряють комплектність і якість складання, правильність регулювання і технічний стан складових частин. Оглядають приймальні, горизонтальні і вивантажувальні конвейєри, переконуються у відсутності перекосів полотен. Перевіряють натяг приводних ланцюгів і пасів та регулюють його. Переконуються у відсутності підтікання масла у з'єднаннях маслопроводів. З'єднують машину з трактором, гумові маслопроводи гідравлічної системи трактора сполучають із системою керування робочими органами машини. Встановлюють у кабіні трактора систему автоматичного контролю та сигналізацію. Змащують машину, керуючись картою і таблицею мащення.
Перевіряють надійність різьбових з'єднань складових частин машини, легкість переміщення ножа по вертикалі відносного вала, стан ножів, натяг полотна горизонтального конвейєра, ланцюгових і пасових передач. Доводять до норми тиск повітря у шинах коліс. Змащують підшипники вала очисника головок коренеплодів і підвісні підшипники різальних апаратів. Прокручують механізми робочих органів машини на холостому ходу, перевіряють їх роботоздатність і в разі необхідності усувають несправності. Під час стоянок перевіряють нагрівання корпусів підшипників. Після закінчення обкатки очищають від бруду і рослинних решток складові частини машини. Перевіряють тиск повітря в шинах, стан і надійність кріплення складових частин машин та підтягують різьбові з'єднання. Оглядають гумові ущільнення гичкозрізувальних апаратів, ходових коліс і редукторів, заміняють пошкоджені. Перевіряють легкість переміщення ножа по вертикалі відносно вала, стан ножів, натяг полотна горизонтального конвейєра, ланцюгових і пасових приводів вала очисника головок коренеплодів, ліквідують заїдання шарнірів копіювального механізму. Усувають люфти у підшипниках ходових коліс, редуктора і зчеплення конічних шестерень, неспіввісність валів. Змащують, мастилом телескопічні механізми різальних апаратів, підшипники вала очисника головок коренеплодів, різальних апаратів, телескопічні карданні передачі, стакани приводних редукторів, кронштейни опорних коліс, підшипники привода ведучого шківа очисника головок коренеплодів. Змащують трансмісійним маслом підшипники карданних передач, шарніри чотириланковика, відпрацьованим трансмісійним маслом ланцюги трансмісії. Перевіряють герметичність гідравлічної системи. Прокручують механізми робочих органів машини і перевіряють їх ротобоздатність.
ЩТО. Перевіряють зовнішнім оглядом стан і надійність різьбових з'єднань, легкість переміщення ножа по вертикалі відносно вала, стан ножів, усувають заїдання шарнірів механізму копіювання головок. Доводять до норми тиск повітря у шинах коліс. Змащують підшипники вала очисника головок коренеплодів і підвісні підшипники різальних апаратів. Прокручують механізм робочих органів машини на холостому ходу і перевіряють їх роботоздатність. Усувають помічені несправності. Під час зупинок перевіряють прогрівання корпусів підшипників і технічний стан машини.



Немає коментарів:

Дописати коментар