понеділок, 30 листопада 2020 р.

Урок №7

 Тема уроку :Виконання технічного обслуговування та ремонту трансмісії трактора



«Ремонт зчеплення»

Назва операції

Порядок виконання операції

Обладнан­ня робочо­го місця

і.

Дефек­тування веден. диска

Ведений диск зчеплення може мати на­ступні характерні дефекти: від­ломи і тріщини 1 на деталях, спрацюван­ня фрикційних накладок 2, отвору під маточину 3 і впадин 4 шліців маточини по ширині, заклепок 6 диска і 5 гасника обертових коливань

Визнача­ється   візу­ально.

 

2.

Ремонт

ведено­го диска

Під час ремонту ведені диски розбира­ють  повністю. Приклепані  фрикційні накладки роз'єднують, висвердлюючи заклепки або зрізуючи накладки на вер­статі. Приклеєні накладки видаляють, нагріваючи диск у печі до температури 300-350 градусів. Деталі диска при наяв­ності відломів і тріщин вибраковують. Маточини зі спрацьованими шліцами замінюють на нові, спрацьований отвір в диску під маточину наварюють і роз­точують до розміру по робочому крес­ленню. Потім перевіряють форму диска і короблені диски виправляють

Верстат 1351К62М, піч, зварювальний

апарат

3.

Скла­дання диска

Після відновлення та заміни окремих де­талей ведений диск складають, прикле­пують або приклеюють до нього фрик­ційні накладки. Попередньо робочі по­верхні   дисків зачищують. Фрикційні накладки диска зчеплення приклепують на пресі. Для приклепування в отвори опорної плити вставляють заклепки і ставлять диск через гумову проклад­ку 6 на опорну плиту 4, центруючи по пальцю. На диск накладають фрикційну накладку. Попередньо суміс­тивши отвори у верхній плиті 1 і направ­ляючі стрижні 2, встановлюють верхню плиту 1 штампу. Прикладаючи зусилля від штока преса, здійснюють одночасно розклепування всіх заклепок. При цьо­му використовують упори 3 і 5 верхньої і опорної плит штампу. Під час приклепування накладок голо­вки заклепок повинні бути втоплені від­носно поверхонь А і Б не мен­ше, ніж на 1,5 мм. Радіальне биття по­верхні В не повинно перевищувати 1мм

Пристрій, за­клепки

«Ремонт коробки швидкостей»

 

№ п/п

Назва операції

Порядок виконання операції

Обладнан­ня робочо­го місця

1

2

3

4

1.

Дефек­тування деталей

Про несправності  коробки  свідчать: шум, вібрація, утруднене переключен­ня, ненадійне переключення важеля, підтікання масла. Вони виникають вна­слідок спрацювання зубів шестірень, підшипників, валів, фіксаторів механіз­му включення, послаблення кріплення вилок і важелів. Вали піддають ремон­ту при спрацюванні посадочних шийок і місць під підшипники, спрацювання шліців по товщині, при спрацюванні і викришені робочої поверхні зубів, від­колах і тріщинах. Картер коробки пе­редач піддають ремонту, якщо він має відломи і тріщини, спрацювання отво­рів під підшипники і під шийки осі бло­ка зубчастих коліс заднього ходу, вну­трішньої торцевої поверхні бобишок під блок зубчастих коліс заднього ходу

Вимірю­вальний інструмент, візуально:

2.

Ремонт картера короб­ки пере­дач

Якщо відломи не розповсюдились на тіло картера, або відламане лише одне вушко, то місця відломів наплавляють. Тріщини, які не проходять через отво­ри під підшипники і вісь блока зубчас­тих коліс заднього ходу, заварюють ду­говою зваркою. Отвори з пошкодже­ною різьбою відновлюють нарізанням різьби ремонтного розміру або зава­рюють з подальшим нарізанням різьби

Зварюваль­ний апарат, набір ін­струментів

3.

Ремонт поса­дочних місць

Спрацьовані отвори під підшипники відновлюють залізненням або встанов­ленням втулок з бортиком. Спрацьовані торцеві поверхні боби-шок під блок зубчастих коліс заднього ходу фрезерують

Установка для оса­дження металу, фрезеру­вальний верстат

4.

Ремонт

валів

У валах коробок передач спрацьовані посадочні шийки відновлюють вібро-дуговим наплавленням, хромуванням або залізненням з наступним шліфу­ванням до розміру по робочому крес­ленню. При спрацюванні зубів по тов­щині і відколах робочої поверхні зубів деталь бракують.

Спрацьовані по товщині шліци віднов­люють наплавленням під шаром флю­су або дуговим наплавленням. Після  наплавлення  вал  проточують до   необхідного   розміру,   підрізають наплив від торця, знімають фаску, об­робляють шліци. Невеликі відломи і відколи на торцях зубів зачищують, а при значних пошкодженнях деталь бракують

Зварюваль­ний апарат, шліфуваль­ний верстат, установка для елек­тричного осадження металу, верстат 1К62М, вимірю­вальний інструмент (мал. 26)

5.

Випро­бування коро­бок   пе­редач

Проводить для спрацювання поверхонь, що труться, і перевірки роботи зубчастих пар. Для випробування під навантаженням використовують стен­ди із  замкнутим силовим контуром, стенди з електричним, механічним або гідравлічним  гальмом.  Коробку   пе­редач випробовують протягом 20-25 хв., в тому числі під навантаженням 12-15 хв. Випробування і припрацювання проводять з мастилом пониже­ної в'язкості для кращого видалення з картера механічних домішок при зливі після випробування

Стенди з електричним,   механічним або гідравліч­ним гальмом


Немає коментарів:

Дописати коментар