Тема Розбирання автонапувалок, вакуумних насосів, розбирання молочних сепараторів вибраковування окремих деталей.
За стаціонарними механічними системами передбачається щоденне і періодичне технічне обслуговування (один раз на місяць).
Щозмінне технічне обслуговування полягає в тому, що перед включенням машини піднімають перехідні містки і впевнюються у відсутності сторонніх предметів на транспортері, перевіряють наявність транспортних засобів під вивантажувальним похилим конвеєром, очищають приводну станцію та поворотні зірочки від залишків бруду та гною. Особливу увагу приділяють стану та кріпленню поворотного і натяжного пристроїв, скребків та втулок похилого і горизонтального транспортерів. Якщо скребки деформовані або поламані, виявляють причини деформації і усувають їх. Перевіряють рівень масла в редукторі, при необхідності доливають.
Після закінчення роботи конвеєр очищають від залишків гною і усувають виявлені під час роботи несправності.
Періодичне технічне обслуговування починають з виконання операцій ЩТО. Після цього перевіряють наявність і стан скребків, тягових ланцюгів. Скребки горизонтальних транспортерів при проходженні через приямок повинні нахилятися не більше 45°, не допускається їх заїдання. Знімають поворотні й натяжні зірочки, промивають у дизельному паливі, перевіряють стан манжет і підшипників, оцінюють ступінь спрацювання деталей і, при необхідності, замінюють їх. Центри вінців зірочок повинні знаходитися на відстані 60 мм від поверхні днища, а допустиме відхилення зубів зірочок від однієї площини не повинно перевищувати 10 мм .
Виконують мащення всіх вузлів транспортера відповідно до таблиці мащення.
Перевіряють і регулюють натяг пасів привода та ланцюгів транспортера. Натяг вважають нормальним, якщо при натисканні на кінець скребка в горизонтальному напрямі із зусиллям 200 Н ланцюг дозволяє відійти кінцю скребка на 40-50 мм . Натяг перевіряють на вільній вітці на відстані 5,5-6 м від натяжного пристрою, очищаючи спочатку канал і ланцюг від гною. Якщо подальше переміщення натяжної зірочки стане неможливим, то вкорочують ланцюг на кілька ланок і натягують його повторно.
Гідравлічні системи видалення і транспортування гною порівняно з механічними прості за будовою, їхнє технічне обслуговування полягає в очищенні та перевірці стану каналів. Рекомендується очищати канали від гною один-два рази на місяць, а періодично — один раз на три місяці промивати їх від осаду. Перед очищенням каналів знімають секції щілинної підлоги, після цього перевіряють стан дна та стінок каналів і усувають виявлені пошкодження.
Ремонт транспортерів У тваринництві для виконання різних механізованих робіт за‐ стосовують транспортери: скребкові, стрічкові, стрічково‐ковшові, тросово‐шайбові, канатні тощо. Для всіх транспортерів загальним показником їх строку служ‐ би є довговічність деталей тягових органів (ланцюгів, тросів, стрічок тощо). Деталі тягових органів періодично дотикаються до матеріалів, що транспортуються (корозійного середовища з домішками абра‐ зиву) і піддаються великим навантаженням. Наприклад, у пластин‐ частих скребкових транспортерах питомий тиск у шарнірах ланцю‐ гів сягає 220 МПа. Всі транспортери, які застосовують у тваринництві, мають ве‐ ликі габаритні розміри і нетранспортабельні, тому для їх ремонту потрібно використовувати агрегатний метод ремонту. Несправності скребкових транспортерів мають досить схожий характер. Умови роботи, несправності транспортерів та технологію їх усунення можна розглянути на прикладі транспортера ТСН‐160.
Можливі дефекти і способи транспортерів для видалення гною
Назва дефектів | Способи ремонту |
Подовження ланцюгів | Згин зовнішніх пластин з місцевим нагріванням СВЧ із заміною осей; Збільшення кроку ланцюгів із заміною зірочок; переставляння односторонньо зношених зірочок на протилежний бік |
Послаблення кріплення планок транспортерів | Підтягування заклепок |
Знос і згин скребків | Правка; заміна; виготовлення нових |
Зношення і згин скоб | Правка; приварювання пластини |
Деформації валів | Правка |
Немає коментарів:
Дописати коментар